PAUL MITCHELL - profesional salon products

John Paul Mitchell Systems

 Prije više od 30 godina, dva prijatelja su imala viziju - da osnuju tvrtku pod vodstvom frizera za frizere - tvrtku koja bi osigurala alate za uspješnu profesionalnu njegu za kosu, njihove salone i cijelu industriju ljepote. 

 

                                                                   Povijest 

Paul Mitchell, frizer podrijetlom iz Škotske, volio je svoj posao. Ponekad je bio divlji i svojeglav u svom pristupu,ali njegova ljubav za radom na pozornici i kreativnost inspirirali su sve oko njega. Ali, Paulu se nije svidjelo to što se dešava u frizerskoj industriji.
Ne samo da su frizeri bili najmanje plaćeni radici, uz izuzetak par njih koji su bili poznati, nego ih se i najmanje poštivalo.
Kada su sušila za kosu stupila na scenu frizerstva 60-ih godina, tjedne mušterije “ispod haube” počele su mijenjati svoje navike. Žene su se sve više i više počele uređivati svoju kosu kod kuće i tjedne posjete salonima počele su biti stvar prošlosti. Frizeri su počeli viđati svoje mušterije samo nekoliko puta godišnje, pa je bilo potrebno sve manje i manje frizera. Uloga frizera se promijenila, zajedno s plaćom i isplativosti frizerskih salona. Frizeri su sada trošili vrijeme na feniranje u salonu, a zahtjevna šišanja koja oduzimaju puno vremena bila su nešto što se ne može izbjeći. Do kasnih 70-ih godina, friziranje kod kuće je postalo trend koji će se zadržati.
Dok su neki frizeri prije imali i preko 50 mušterija samo subotom, spali su na manje od 50 mušterija tjedno.
Danas je, u mnogim salonima, ta ukupna brojka tjedno smanjena na samo 35 mušterija. Paul je počeo tražiti načine da poboljša način na koji rade frizeri. Proveo je neko vrijeme na Havajima i počeo stvarati vlastite koncepte i linije proizvoda.
Ideja je bila jednostavna: želio je pomoći frizerima na način da se poveća njihova učinkovitost i osigurati im alate da bi mogli biti kreativniji.
John Paul DeJoria, koji je bio dugogodišnji prijatelj Paula Mitchella, bio je jednako razočaran svojom kvalitetom rada. Nakon mnogo godina obrazovanja i marketinga, John Paul je bio siguran da postoje bolji načini da podrži industriju koju je zavolio.
 


  •            Udruživanje snaga

1980. godine, Paul i John Paul odlučili su pokrenuti svoju profesionalnu liniju proizvoda za njegu
kose koja se bazirala na novom načinu brige za kosu - oblikovanju kose i revolucionarnom novom proizvodu za oblikovanje kose - Hair Sculpting LotionTM.
1980. godine sklopili su partnerstvo pod nazivom Paul Mitchell Systems, koje je s vremenom postalo poznato pod nazivom John Paul Mitchell Systems®. Dva partnera počela su promovirati svoje proizvode pod nazivom robne marke Paul Mitchell®, budući da je Paul od njih dvojice bio frizer, pa su računali da će drugi frizeri uvažavati ime svog kolege.
Prvi Paul Mitchell Systems proizvodi bili su Shampoo One®, Shampoo Two®, The ConditionerTM i Hair Sculpting LotionTM. Koncept oblikovanja kose - namještanje kose bez viklera ili uvijača, korištenjem tekućeg gela koji drži kosu u počešljanom obliku - morao se, poput svakog drugog novog proizvoda, snažno promovirati putem obuke i edukacijskih seminara diljem cijele zemlje. Ali novac se nije zaradio preko noći. Kao što to sam John Paul priča, Paul i on su se spremali izaći na tržište s programom Paul Mitchell Systems, vlastitom tvrtkom s frizerskim proizvodima uz pozajmicu od pola milijuna dolara od potpredsjednika tvrtkeCiticorp iz Francuske, ali je zajam naglo propao. Dvojac je raspravljajući o svojoj budućnosti uz palačinke od 99 centa na Cahuenga aveniji u Los Angelesu, odlučio nastaviti s planom sa 700 dolara koje su mogli prikupiti od vlastitih sredstava. Često se priča kako je tih 700 dolara otišlo umjetniku koji je dizajnirao pakiranje i pritom im dao popust od 300 dolara na ukupnu cijenu od 1000 dolara.
U početku je tvrtka John Paul Mitchell Systems® bila suočena s mnogim izazovima. Kako kaže John Paul:“Trebali smo bankrotirati sigurno 50 puta tijekom prve godine.” Sredstva su bila toliko ograničena da je sada poznato Paul Mitchell® crno bijelo pakiranje bilo rezultat toga da si nisu mogli priuštiti tintu u boji. U jednom trenutku, tvrtka se sastojala od poštanskog broja i sekretarice s nasnimljenim glasom prijateljice (s engleskim naglaskom) i porukom da se zaista radi o “uredu”.
Ali partneri su imali jedinstvenu i pobjedničku strategiju - s poslovnim planom koji se protivio njihovim uvjerenjima.
Mitchell i De Joria predano su radili na prezentacijama s besplatnim proizvodima za vlasnike salona. Vlasnicima salona su jamčili da će prodati sve kupljene proizvode; u protivnom su mogli vratiti sve neprodane proizvode i za njih im je bilo osigurano vraćanje novca. To je bila prva takva praksa u industriji njege kose, a s vremenom je dovela do toga da je John Paul Mitchell Systems® postala jedna od najbrže rastućih privatnih tvrtki u Sjedinjenim Američkim Državama.
 
Nažalost, Paul Mitchell je umro od raka gušterače 1989. godine, ali njegovo naslijeđe i dalje živi preko njegovog sina AngusMitchella koji je danas aktivno uključen u rad tvrtke John Paul Mitchell Systems®.
 
Paul Mitchell® - proizvod: napravili frizeri za frizere. Nikada nije pokrenuta kao još jedna linija proizvoda,već kao sustav koji pomaže frizerima da učinkovitije upravljaju svojim vremenom. Osnivači tvrtke Paul Mitchell imali su ideje: sačuvati energiju, (kako onu frizera tako i onu okoliša), dogovoriti više termina za mušterije, zaraditi više novca i osloboditi dragocjeno vrijeme da bi bili kreativniji.
Na taj način bi frizeri više uživali u svom poslu i zabavljali se educirajući mušterije kako da jednostavno naprave frizuru kod kuće.


60-ih i 70-ih godina, šamponi su se gotovo uvijek nanosili dva puta.Paul Mitchell je pak preporučio nanošenje njegovih šampona samo jednom. To je povećalo učinkovitost u salonima i manje je štetilo okolišu - trošilo se manje vremena, manje vode i manje energije. Balzamima je prije trebalo između tri i pet minuta za prodiranje i djelovanje i uvijek su se morali ispirati.
 
 
 
 
 
 
 
Paul Mitchell® The ConditionerTM djelovao je odmah i bio je napravljen da ga se ne mora ispirati. I opet se osigurala ušteda vremena (i vode) za frizere u salonima i mušterije kod kuće.                                                                                                                                                                                                

Isto tako, tvrtci se nije sviđala ideja da se proizvodi testiraju na životinjama. Prije gotovo 27 godina to gotovo da i nije bilo upitno. Koristili su se novi sastojci poput Awapuhija (havajskog đumbira) i posebnih mješavina za hidrataciju i sjaj.San dvojice partnera se počeo ostvarivati.
Danas tvrtka John Paul Mitchell Systems® ima godišnju maloprodaju od otprilike 900 milijuna dolara.
Tvrtka danas proizvodi preko 90 proizvoda (uključujući robne marke Paul Mitchell®, Modern ElixirsTM, The Tea Tree Collection,Paul Mitchell® Express StyleTM i Paul Mitchell® Professional Hair Color).
Svi proizvodi za njegu kose i kože John Paul Mitchell Systems® proizvode se u Sjedinjenim Američkim Državama. John Paul Mitchell Systems® proizvode prodaje preko 25 distributera unutar Sjedinjenih Američkih Država otprilike 90.000 frizerskih salona.
U inozemstvu, John Paul Mitchell Systems® radi s distributerima u 73 zemlje koji opskrbljuju na tisuće frizerskih salona.John Paul vodi tvrtku prema izvornoj viziji. Usprkos vrlo isplativim ponudama javnih tvrtki za kupnju tvrtke John Paul Mitchell Systems®, John Paul odbija prodati tvrtku zbog početnog zavjeta koji je dao da podrži profesionalce u industriji ljepote. Budući da niti jedna javna tvrtka ne može jamčiti da će prodavati Paul Mitchell® proizvode isključivo preko salona, za John Paula - prodaja kompanije jednostavno nije opcija.
  • USA
  • UK
  • Germany
  • Italy
  • Swiss
  • Spain
  • Slovenija
Dizajn: CoLoR UnIt, Programsko rješenje: ČuBraD